Cricket, lovely cricket


#561

Lol, a lesson in how to compound the problem.


#562

What happens to the old balls when the match is finished? Are they kept or just thrown away?


#563

They will not do that though, will they. England have no opportunity to ask for an investigation either, the deadline for any such complaint has passed


#564

Er, the ball didn’t swing! We couldn’t cope with their bowling because of their pace. Anytime it swung, England were in the game.


#565

They did get it to swing much earlier that expected iirc.
Suspected to be due to whatever was on Warners sticking plasters.
Warner should hide under a rock for a long time. He will probably get the most flack in the long run for it. Quite deservedly imo.


#566

You may be right, After the first couple of matches I couldn’t watch. :tired_face:


#567

It didn’t change the fact that England & Wales were embarrassingly bad. They would have lost to the AA 2nd eleven.


#568

Agreed.
I will probably fund a suitable meme for Stokes when he gets banned.


#569

They should all have their balls sandpapered - it would be a fitting punishment. :smirk:


#570

Don’t know TBH, kept as souvenirs by the players etc. Balls would look odd, Warner’s scuff marks on one side and virtually untouched by a bat :smiley:


#571

You cheated. You got caught. Your tears mean nothing.


#572

Lehmann resigned, just now


#573

Didn’t expect that…


#574

I think there has been a decision to change the way the team behave. They have been quite cunty of late.


#575

More tears, FFS

They’re meaningless. Just self pity, nothing else.


#576

Kim Hughes opened the floodgates years ago :roll_eyes:


#577

Yep, I remember that :grin:


#578

Meh to crying Strayans. Bit feckin’ late you sandpaper bothering fucknugget!

Lehmann is a turd too. Lucky not to suffer more than damage to his reputation.


#579

This is going to run on and on.

Sutherland will be next to go


#580

Being able to say the word ‘cheat’ should be the minimum requirement for holding the position of CEO of a sporting organisation. This is not what will cost Sutherland his job, rather he will be sacked for fucking up the TV rights after caving in to the players. See here for instance: